Prihodnost nakupovanja je na spletu
| Članek je bil prebran 779 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Sodeč po globalni statistiki ljudje preživimo skoraj 7 ur dnevno na internetu. Svoj čas namenimo družabnim omrežjem, branjem novic različnih medijev in tudi nakupovanju. V spletnih trgovinah sedaj najdemo že vse, od ploščic za obnovo kopalnice in nove kuhinje do opreme za domačo telovadnico. Na spletu prav tako lahko že dopolnimo našo garderobo ali domačo knjižnico ter si izbiramo nakit za različne priložnosti.

Tradicionalno nakupovanje vs spletno nakupovanje

Korona kriza pa je pokazala, da lahko na spletu nakupujemo tudi živila in druge gospodinjske potrebščine, ki jih potrebujemo v vsakodnevnem življenju. Pri nas sta na tem področju vodilna dva največja trgovca, Mercator, ki ga v Sloveniji zastopa predsednik uprave Tomislav Čizmić, ter Spar, ki ga v pri nas predstavlja direktor Igor Mervič. Tako Spar kot Mercator sta imela spletni živilski trgovini vzpostavljeni že pred samo korona krizo, med epidemijo pa sta obe trgovini doživeli preporod. Zaradi hitre spremembe v nakupovalnih navadah, ki jih je s seboj prinesla epidemija novega koronavirusa se je več ljudi odločalo za nakup preko spletne trgovine, zaradi česar sta bili v začetku obe trgovini preobremenjeni, kasneje pa se je s povečanjem zaposlovanjem in posledično dvigom zmogljivosti stanje normaliziralo.

Sedaj, po koncu epidemije, pa je slovenski spletni prostor bogatejši še za eno živilsko trgovino. Na to področje se je namreč podalo tudi podjetje Žito, kjer bodo na voljo izdelki Žita in Podravke. Kot je pojasnil Dejan Mirković, direktor Žitove maloprodaje, so trenutno na voljo izdelki v skladu z zmožnostmi za tovrstno prodajo, z rastjo trgovine in povečanimi zmožnostmi pa bo rasla tudi ponudba Žitovih in Podravkinih priznanih blagovnih znamk, pri uvrščanju izdelkov v trgovino pa bodo upoštevali tudi želje kupcev.

Spletno nakupovanje živil pa v času epidemije ni naraslo samo v Sloveniji. Prodaja živil na spletu se je namreč drastično povečala globalno. Enega največjih porastov so nedvomno doživeli v ZDA, kjer je spletno nakupovanje že bistveno bolj uveljavljeno in tudi normalizirano. Ameriški spletni trgovci namreč poročajo o neverjetnem spletnem prometu, ki vsak dan doseže ali celo preseže raven, ki jo sproži slavni Črni petek. Med epidemijo so se nakupovanja živil na spletu posluževali tudi tisti, ki drugače živil in drugih gospodinjskih potrebščin, kot so toaletni papir itd., ne kupujejo na spletu.

Poslovni analitiki se zato strinjajo, da bo nakupovanje vsakdanjih življenjskih potrebščin na spletu postalo stalnica, ki se ji bodo morali trgovci, če bodo želeli preživeti, prilagoditi. Menijo namreč, da je pandemija novega koronavirusa samo pospešila proces prestavljanja nakupovanja iz fizičnih trgovin na splet. Veliko ljudi je namreč v času trajanja prvič preizkusilo spletno nakupovanje osnovnih življenjskih potrebščin in čeprav jih veliko s to prakso po koncu pandemije ne bo nadaljevalo, jih bo še več vzljubilo tak način nakupovanja. Na podlagi tega lahko nedvomno zaključimo, da je prihodnost trgovine in nakupovanja nedvomno na spletu, čemur se bomo morali prilagoditi vsi, tako stranke kot tudi trgovci. Spletno nakupovanje vedno bolj postaja nova normalnost, ki se ji ne bomo mogli izogniti.

© 03. 05. 2024 - Adria-Hoteli.si. Oglaševanje.